Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
A pillanat képe
Acélkolosszus
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző és felderítő feladatok ellátására. Vagyis banki melóra alkalmazzák őket - adósságot behajtani még mindig őket küldik hírhedt kegyetlenségüknek és megvesztegethetetlenségüknek köszönhetően.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala 2025. - videók
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Cápák és polipok
Zén: Cápák és polipok ismertető 2. rész
Zén: Cápák és polipok ismertető 1. rész
Közkívánatra!

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47436)
Zén: Cápák és polipok ismertető 2. rész (19)
Elindult a 2025-ös Védnöki program (40)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Cápák és polipok (3)
Közkívánatra! (3)
3. Yaurri kézművesverseny (11)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
HY KÉNE pár lap!!
1 Közös tudat
1 Boax király
2 Párbajhős
bármi van szólj privibe!!
csak vételre
ne haragudjatok de szentem a szilmill pakli 1 rakás kaki mer nem lehet vele semmit se hordázni se-semmi
mást kaller R-U-L-E-Z!!!!
nincs valakinek 2db Kutató Ferd-je
kéne naon szóljatok ha van!
hy kéne néhány lap!csak vételre!
1 Borax
2 Rundhal
2 Párbajhős
2 Zöldfülü kalandozó(új)
2 Hívókürt
1 Közös tudat
1 Bölcsek köve
1 Thor a sárkányölő
1 Mórhegyi Bimbadil
3 Hozsi
bármelyik meg van szólj!!! Fontos lenne!
hy
nincs valakinek elado kaller paklija?
hy szerintetek milyen 1 jó quwarg pakli??
quwargokat VENNÉK minél többet és ritkábbakat akár kész paklit is!!!!!! szóljatok lécci
több ében fókusz (nem kell kézbe venned elég ha nálad van +5% támadás)hatása össze adódik? jó lenne ha valaki válaszolna
a tündék alegjobbak az arénában simán verem a álam nagyobb ellen feleket

csak 40-es erővel

Gromorli, a törpe elfogadja a kihívásodat! Végignézed a felszerelését: dalebgad penge, Maleficiusz pajzsa, ősi törpe vért, elveszett ősi nyaklánc, fényes titanit sisak. Kezdődjék hát az összecsapás!


Te ütsz először.

Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 210 sebzést kapott.

Gromorli áttör védelmeden, 91 ép sebzést okoz neked.

Lesújtasz. 103 ép-t sebeztél.

Gromorli támadását nem tudod hárítani. 99 ép-t sebez rajtad.

Kritikus ütés: Lesújtasz. 198 sebpontot kapott.

Gromorli megsebesített. 109 sebzést szenvedsz el!

Megütötted, 109 életpontnyit sérült.

Gromorli nem talált.

Kritikus ütés: Telitaláltat! 198 ép sebzés.

Gromorli csak köröz körülötted.

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 206 életpontnyit sérült.


Fényes győzelmet arattál!
552 tapasztalati pontot kaptál!
Mozgasd a kurzort ellenfeled






Ellenfelet keresel az arénában. Zlone, a barbár elfogadja a kihívásodat! Végignézed a felszerelését: adamantit fattyúkard, az Erő pajzsa, dalebgad láncing, A Gólem öve, fényes titanit sisak. Kezdődjék hát az összecsapás!


A harcot te kezded.

Fegyvered lesújt. 94 ép-t vesztett.

Zlone támadását könnyen elkerülöd.

Odacsapsz. 106 életpontnyit sérült.

Zlone habozik támadni.

Eltaláltad, 110 ép-t sebeztél.

Zlone támadását könnyen elkerülöd.

Kritikus ütés: Találtál, 190 ponttal csökkent az ép-je.

Kritikus ütés: Zlone villámgyorsan támad. 240 ép-t vesztesz.

Zumm! 105 sebzést kapott.

Zlone támadását könnyen elkerülöd.

Csapásod betalált, 94 ponttal csökkent az ép-je.

Zlone támadását könnyen elkerülöd.

Sikeresen megütötted! 88 életpontnyit sérült.


Fényes győzelmet arattál!
552 tapasztalati pontot kaptál!


nevére vagy tárgyaira, hogy
többet tudj meg róluk!

Gromorli
szint: 26
erő: 53 egs: 110 ügy: 23
védekezés: 153
életpont: 956
Ezt 24. szintű tündérrel és 34-es erővel ütöttem

Régi barátaid, a gnómok kétségbeesve keresnek fel. Ellopták egy szerkezetüket, ami állításuk szerint képes az időjárást befolyásolni. 50 évig dolgoztak rajta, vissza kell szerezned!
Körbeérdeklődsz kapcsolataidnál, és megtudod, hogy egy árnymágus nemrégiben komoly megbízást adott a tolvajcéhnek. Nosza, egy nyom, amin érdemes elindulni. Az árnymágus tornyába való betörés kalandos története egy másik krónikába tartozik. Végül, vérmocskosan, eljutsz a kincseskamra lelakatolt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent már csak az utolsó fenevad vár, az árnymágus leghatalmasabb familiárisa, egy hegyi ogre!

Elsőként mozdulsz.

Fegyvered lesújt. 103 pontnyit sebződött.

A hegyi ogre bunkójával nem talált.

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 230 ép-t sebeztél.


544 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy titanit szablya!
Legyőzve a fenevadat, megtalálod a gépezetet. Elszállítása nem egyszerű, de szerencsére a torony lakói mind ájultan vagy holtan hevernek, így nem zavar senki munkádban. A gnómok hihetetlenül boldogok! Jutalmad 180 arany!
24. szintű tündérrrel 35-ös erővel ütöttem ezt!

Eljött az idő! Végre elég hatalmasnak érzed magad ahhoz, hogy betörj az Ében Rémúr mágikus erődjébe. Az égbe nyúló lábakra épített erődítmény észrevétlen megközelítése nem gyerekjáték. Egy korábbi kalandodban szerzett repülés és láthatatlanság italodat is el kell használnod, féltett kincseket. És itt a megpróbáltatások még nem érnek véget - a mágikus ajtóhoz mágikus kulcs is kell.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az erőd belseje félelmetes és tiszteletet parancsoló. A hatalmas gargoyloktól minden pillanatban azt várod, hogy életre kelnek. Igyekszel halkan lopódzni, miközben minden pillanatban várod, hogy varázsitalod hatása véget érjen. Ami végül be is következik, de ekkor már a kincseskamra bejáratánál jársz. Az erődítmény egy fenevada ront rád, ami egy boszorkányos ősragadozó!

Tiéd a kezdeményezés!

Kritikus ütés: Találtál, 186 sebzés!


544 tapasztalati pontot kaptál!

Gyorsan felmarkolsz annyi kincset, amennyit tudsz, amikor meghallod a Rémúr dühödt ordítását. Fele se tréfa, rohansz kifelé, repülés italod hatása szerencsére még tart. Wyvernek üldöznek, de az erdőben sikerül leráznod őket. Jutalmad 181 arany!

Lord Borisz
üdv xhalot teljesen egyet értek!!! Viszont én is elkezdtem mind három fajt de csak a tündér jött be a másik kettőt de azok nagyon nyögve nyelősek voltak
Lord Borisz 23. szintű tündér
sajnos nincs ki printelve az az aréna győzelmem de én is vertem már meg úgy 1 barbárt h ütöttem 2 kritikusat és az elhalálozott 21. szinten ja és tündérek rules
Te 1 igazi f***fej vagy aki erősseb vagy jobb a többinél azt utáljuk ugye hát szánalmas h vannak ilyen emberek...
csá meddig tartott eddig felfejlődni?
találkozott már vki lord borisszal az arénában és mi lett akkor ? (ezt csaK azér kérdezem mer hasonló a nevünk és már én is találkoztam vele9
Meg tudná nekem valaki írni a Battle For Middlearth 2-t? Természtesen kjifizetem!
Ja és GTA-hoz van multi csak meg kell patch-elni
A GTA San Andreas a legjobb játé amit valaha kiadtak!
igaz csak 19. szinű vagyok és TÜNDÉR de ez nem is rossz és ne is először fordlt elő

Dúrbak egy ősi romváros, amely számtalan kincset, és mégtöbb csapdát és egyéb sötét rejtélyt rejt. Felszáll a hír egy dimenziók közti kapuról, amelyen túl mesés csodák rejtőznek. Ezt a kaput pedig Dúrbak legmélyebben fekvő termében lehet megtalálni. Habozás nélkül útra kelsz!
Sikeresen elvergődsz Dúrbak legmélyebb termeihez, anélkül, hogy egy hajad szála görbülne. De az utadat itt egy vaspánttal megerősített, zárt ajtó állja!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az ajtó mögött egy hatalmas terem tárul föl. Közepén pedig ott a vibráló portál, amely egy másik létsíkra vezet! Csillogó szemmel indulsz a vakító fényforrás felé - és ekkor megmozdul egy árny, és máris védened kell magad. A terem lakója egy rúagnaki ősragadozó!

A harcot te kezded.

Kritikus ütés: Zumm! 146 sebpontot kapott.


403 tapasztalati pontot kaptál!

Most már semmi akadálya sem lehet, hogy a portálon átlépj! Odalépve azonban, lábad újra csak a padlót érinti. A kapu valamiért nem működik. Ekkor letérdelsz, és a kezeddel tapogatódzol a kapu környékén. És lám, aranyat markolsz. A kapu képe mindössze egy illúzió volt, ami a kincset rejtette. Jutalmad 158 arany!
19. szint környékén milyen cuccot láttatok ami a legtöbb (vagy sok) ügyességet adott
ti milyen cuccot láttatok eddig ami a legtöbb ügyessget adta? és mennyi volt az
helo nem tom szentem szarabb cucca van és alig üt kritikusaat (ja különben nem is lehet magasabb a kritikus ütése mint az enyém)
mán végig toltam a heroes V.-t nagyon ász
helo van 1 jó ember (goldwien) többször volt vele dolgom 1-el nagyobb szintű de az összes értékem (kivéve egészség) nagyobb mint az övé és mindig legyőz és csak 12 ÉP-vel több van neki
én még taknyos 14, szintű vagyok de mik azok a létsíkok?
én kipróbáltam az összes fajt de a tündér a király
1-2 új faj meg 1-2 új képesség!
a kincs keresés hasznos tud lenni4 ha a tárgy a mit találtál nem is kell ott a bolt!
új fajokat a sárkány ölőbe! ork forza!

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.