| Szerintem egyértelmű. A bűbáj játékba kerülésekor a lény kapott egy hátrányt, hogy fel kell áldozni. "ez a hátrány azonnal sült ki, nem kör végén, tehát tökmindegy, hogy a kör vége előtt a hátrány megszűnik-e vagy nem. |  
 Igen, jogos. Bár ha két nemzeti bajnok nem értette ezt így elsőre, és nekem se esett le, akkor valószínűleg másnak sem lesz kapásból egyértelmű. Lehet, hogy nem ártana beletolni a következő faq csomagba is...   |  
 | Ez igaz, csak mivel megsebződik, és akkor még ott a bűbáj, kisül a késleltetett feláldoztató effekt, ami már létre fog jönni mindentől függetlenül. |  
 Hm. 2 p 10 mp-nél a Vérzékenységél van egy érdekes döntés, ami szerintem nem úgy van.  
A Vérzékenység állandó képessége, hogy hátrányt ad a lényeknek ("hátránya van"). 
Ez pont olyan, mintha +1/+1-et adna nekik. Addig van ez a hátránya a lényeknek, amíg a bűbáj adja nekik.  
Ha a bűbáj leesik, ez a hátrány megszűnik.  
Viszont minden játékban lévő, a már korábban kijátszott, és később kijátszott lény is megkapja ezt a hátrányt, mindaddig, amíg a bűbáj játékban van.  
 
Ha nem így lenne, akkor a bűbáj ezt a hátrányt csakis egyszeri hatásként, kijátszásakor tudná adni (esetleg egy aktivizálást kívánó képességként, vagy kapcsolódóhatásként, az épp kijátszott lényeknek, de ugye ezek a megoldások mind-mind más szövegezést kívánnának). Szóval a legegyszerűbb verzióban is a kijátszásakor adná az épp játékban lévő lényeknek ezt a hátrányt, és az a bűbájtól függetlenül működne rajtuk, viszont akkor a később kijátszott lények már nem kapnák meg. És hangsúlyozom, akkor is másként kellene szövegezni a lapot. Pl.: Kijátszásakor minden lény az alábbi hátrányt kapja: "..." 
 
Ez a bűbáj a mostani szövegezése szerint csak akkor tudja leszedni a megsebzett lényeket a kör végén, ha a játékban van maga is. |   Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
  |