| Ősök Városa II. Szabálykönyv 1. Bevezető 2.1. Ha még nem olvastad az I. szabálykönyvet
 2.2. Ha már olvastad...
 
 
2. Parancsok2.1. A további parancsok listája
 
 
3. Épületek3.1. Aukciósház
 3.2. Varázslótorony
 3.3. Pszi iskola
 3.4. Remetelak
 
 
4. Az Ősök Csarnoka
 
5. Klánok5.1. Klánküldetések
 5.2. Kilépés a klánból
 
 
6. Varázslatok6.1. Varázslat típusok
 6.2. Harci varázslatok
 6.3. Varázslatlisták
 6.4. Direkt varázshasználat
 
 
7. Szolgák7.1. Szolgákkal kapcsolatos parancsok
 7.2. Szolgák cserélése
 
 
8. Szövetségek8.1. Hogyan leszel tagja egy szövetségnek?
 8.2. Milyen lehetőségeket kínál egy szövetség
 8.3. Demokrácia vagy diktatúra?
 8.4. Hány tagja lehet egy szövetségnek?
 8.5. Mi történik, ha kilépek a szövetségből?
 8.6. Építés
 8.7. Építés szakértelem
 8.8. Szövetségi épületek
 
 
9. A harcról részletesen
 
10. Harci program10.1. Harci program paraméterei
 10.2. Prioritás
 10.3. Harci program törlése, módosítása
 10.4. Összetett harci parancs feltételek
 10.5. Példa a harci program használatára
 
 
11. Pszi11.1. Pszi támadó képességek
 11.2. Pszi technikák
 11.3. Saját pszi technika
 11.4. Pszi csata több ellenféllel
 
 
12. Műhelytitkok12.1. Átokszórás
 12.2. Csapdaészlelés
 12.3. Éhezés
 12.4. Hírnév
 12.5. Kereskedelem
 12.6. Szakértelmek fejlődése
 12.7. Szolgák morálja
 12.8. Varázsitalok
 12.9. Nem lopható tárgyak
 
 
13. Függelék - Varázslatok13.1. A használt jelölések magyarázata
 13.2. Elemi varázslatok
 13.3. Szellemi varázslatok
 13.4. Nekromanta varázslatok
 
 
 | Létrehozás: 2003. szeptember 14. 11:59:36 | Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:08 |  Nyomtatási forma | 
 |