| | Még mindig nem jó, ahogy a cikkben van! (ez van most a cikkben: "és reagálásra képes lapot is kijátszhatsz reakcióként.") | 
 | Igen, erről is beszéltünk, hogyha szó szerint vesszük a lapot, akkor az a (reakció) tud ilyen dolgokat is, hogy húzásra reagálva kipenderítek egy bilincsmestert, vagy akár az is, amit te írtál, de ezt a részt nem változtattam meg a szövegben. 
 De ha már megszereljük a lapot, akkor illene ezt is, módosítom, köszönöm a hozzászólást!
 | 
 Hírek, újdonságok, változások | Szavazások| Ahoy, 
 "A Kifordított varázsdoboz szövege tehát így módosul:
 §¨, kijátszhatod bármely pakli legfelső lapját, mintha a kezedben lenne, de ennek kijátszási feltétele @1 elköltése (keresés), ezt reakcióként is használhatod"
 
 Szerintem meg ezt szerettétek volna írni:
 "A Kifordított varázsdoboz szövege tehát így módosul:
 §¨, kijátszhatod bármely pakli legfelső lapját, mintha a kezedben lenne, de ennek kijátszási feltétele @1 elköltése (keresés), ezzel reagálásra képes lapot reakcióként is kijátszhatsz."
 
 Amennyiben nem ezt szerettétek volna írni, akkor mondom mindenkinek, hogy eszerint a faq szerint a doboz ezt tudja:
 
 Reakcióként kijátszhatok BÁRMIT 1 dekk tetejéről +1zsz-ért. Teszem azt _reakcióként_ kijátszok 1 leszedést egy lapodra, amit épp használni szeretnél. Ez így elbaszott durva erősítés.
 
 Mert az eddigi verzió szövege rules as written ugyan ez volt, de mindenki tudta, hogy a lentit jelenti. Namost ezt _javítottátok_ és úgy lett a fent idézett verzió. Itt feltételezem a mondatban lévő szavak át lettek gondolva, nem kell mögéjük képzelni rules as intended-et. Azaz a lap jelenleg simán használható reakcióként, így egy dekk tetejéről bármit kitehet reakcióként amire eddig nem volt képes.
 
 Üdv: Kyb
 | 
 
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
 |