Az aukciós ügynök hetente kétszer dolgozik. Ilyenkor egy listát kap arról, melyik kalandozó mit vásárolt az aukción és mennyiért, valamint azokról a tárgyakról és felajánlójukról, amit be kell gyűjteni, hogy felkerülhessen az aukcióra. A feladatot ilyenkor mindenáron teljesíteni kell.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
4-es mérgezés.
Ha ellenfeled egy lényén a méregjelzők száma eléri, vagy meghaladja a lény aktuális ÉP-jét, az azonnal a gyűjtőbe kerül (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled nem vehet le lényekről méreg jelzőt.
Kétfejű kobra
2 VP 2/2 sheran szörny/kígyó
2-es mérgezés.
A lényeken a méreg jelzők a normál terjedés helyett duplázódnak (ez a gyűjtőből is működik).
Ellenfeled lényei kapnak -X SB-t, a te lényeid +X SB-t, ahol X annyi, ahány méreg jelző van rajtuk.
Mérgező sikló
2 VP 2/1 sheran szörny/kígyó
1-es mérgezés.
Ellenfeled méreg jelzős lényeinek a képességei nem működnek.
Mérgező lényeid nem lehetnek ellenfeled azonnalijainak célpontjai.
Köpködő kobra
2 VP 3/1 sheran szörny/kígyó
3-mas mérgezés.
K: célpont lény kap 2 méreg- és, ha akarod 1 dermesztés jelzőt.
S végy le egy méreg jelzőt egy lényről: megakadályoz egy lapot.
Kígyók a hajón
1 VP sheran azonnali
Keress elő egy kígyót, de ha van játékban mérgező lényed, akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
Minden Szikrád +1-et sebez.
K, ha ellenfeled sebződik: kapsz 1 Szikrát a kezedbe.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a Semmibe kerül: ellenfeled sebződik 3-mat.
Ősi varázs
1 VP dornodon azonnali
Kapsz annyi Szikrát a kezedbe, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Jelenés: a kör végéig Szikráid sebzése max ÉP-t is csökkent.
„Éget, mint az izzó parázs.”
A világhódítás kardja
1 SZK tharr KF tárgy/fegyver
Hordozója kap +3SB-t és nem lehet azonnali célpontja.
Ha hordozója megüt egy lényt: ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lényt a kezéből.
Jégkirálynő
2 VP 3/2 leah kalandozó/elf „hideg”
S: ellpohtasz egy lapot, amin dermesztés jelző van.
K: ha egy lapra dermesztés jelző kerül: ellenfeled sebzősik 2-t.
Nekromantika
1 VP leah általános
Ha van nekromantád játékban: keress elő egy csontvázat!
Ha van csontvázad játékban: keress elő egy nekromantát!
Túltöltődés (2 VP)
Chara-din általános, ritka
Anti-blokkolás: 4
Célpont sebződik annyit, amennyivel a max. VP-d több húsznál.
Alku Leah-hal (X VP)
Leah általános, ritka
Az első két körben nem játszható ki. Minden játékban lévő lapodat küldd a Semmibe. X körig minden körben kijátszhatsz egy lapot ingyen.
Kegyetlen eskü (1 zanszilánk)
Sheran általános, ritka
Minden játékban lévő lap a Semmibe kerül. Minden játékos kap annyi VP-t, amennyi lapja így a Semmibe került.
Titkos forrás (X VP)
Raia bűbáj, ritka
SX: Gyógyulsz X ÉP-t. X maximum 6.
Misztikus forrás (0 VP)
Raia bűbáj, ritka
K3, 1 VP: Gyógyulsz 3 ÉP-t.
Mágikus mantikór (3 VP)
Eleinos szörny (mantikór), ritka
4/4, mágikus támadás és védelem.
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.
Kijátszási feltétele, hogy legyen képesség nélküli lényed játékban.
Megakadályoz egy lapot.
Ha nincs képességgel rendelkező lényed játékban, akkor „oltalom: 1”.
Régi iskola
1 építő 5 SP chara-din építmény „szárnyak”
Anti semlegesítés: 0.
Képesség nélküli lényeidre nem hatnak az ellenfél lényeinek képességei.
K: keress elő vagy végy vissza a gyűjtődből egy ilyen lényt.
Amíg van ilyen lényed játékban, addig a Régi iskola immúnis ellenfeled forrásaira.
Öregfiú
2 VP 2/4 chara-din kalandozó/ember KF
S: rakj a paklidból, vagy gyűjtődből az őrposztodba egy képesség nélküli lényt.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S ha van ilyen lényed játékban: feltámad.
Elfeledett látvány
1 VP chara-din azonnali/vízió
Rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba egy képességgel nem rendelkező lényt, vagy rakj egy ilyen lényedre egy izom vagy élet jelzőt.
Régi mánia
1 VP chara-din bűbáj
Képesség nélküli lényeidet nem lehet megsebezni és kapnak +1 SB-t.
S ha van ilyen lényed játékban: húzz egy lapot vagy kapsz 1 VP-t.
Szerencsesárkány (új) (új)
Elenios, szörny, sárkány, 1 SZK, SZÁRNY, 4/4M, IK: 3 VP 1 ZSZ
Láthatatlan.
Ha sebzést okoz, kapsz 1k6
különböző tókent. "Sors immanis
et inanis,
rota tu volubilis"
Carmina Burana
A vér démona
Leah/Chara-din, szörny, vámpír, thargodan, SZÁRNY, 1 SZK, KF, 2/5, IK: 1 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
J: kapsz egy tókent.
S, Áldozz fel egy tókent: kapsz egy tókent.
Ha egy játékos sebződik, kapsz egy tókent.
"Ha tűz lobog, hát majd elég.
Ha vér ömlik, hát van elég."
József Attila
Planetáris őrdémon (új) (új)
Chara-din, szörny, thargodan, 0/3, 1 SZK, KF, oltalom: 3, IK: 3 ZSZ
Kijátszásakor kapsz 3 különböző tókent.
Áldozz fel egy tókent: megakadályoz egy
forrást, ami min. egy lényedre hat, VAGY célpont
lény max. ÉP-re gyógyul, ÉS minden általad
választott jelző lekerül róla, majd kap 1 Élet jelzőt. "A védelemnek is ára van. Te leszel a fizetség!"
Lényeidre nem hatnak nemlény permanensek képességei.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
S: keress elő egy szójert.
Fabontó szójer (ÚJ)
2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”
Kijátszása körében nem lehet ellenfeled forrásának célpontja.
J: célpont permanens a Semmibe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t.
Fémbontó szójer (ÚJ)
2 VP 3/3 fairlight szörny/szójer „szárnyak”
Kijátszása körében varázslatokra immúnis.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, és ha ez tárgy volt, akkor húzz egy lapot!
Húsbontó szójer
2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”
Kijátszása körében nem lehet megsebezni.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez lény volt, akkor a Húsbontó szójer kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
Manabontó szójer
2 VP 3/3 sheran szörny/szójer „szárnyak”
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
J: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha bűbájt küldtél gyűjtőbe, vagy akadályoztál meg, akkor kapsz 2 VP-t.
Kőbontó szójer
2 VP 4/2 sheran szörny/szójer „szárnyak”
Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt és nem passzivizálhatja.
J: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha ez egy épület volt, akkor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
Nekronauta
Leah/Chara-din, szörny, thargodan, ÉLŐHOLT, SZÁRNY, 1 SZK, Oltalom: 1, X/X, IK: 5 nekron
Kompenzáció és Halálsikoly:
kapsz 2 Animált csontvázat.
X mindig annyi, ahány lap van a paklidban. - Nem biztonságos megidézni.
- Aki Nekronautát idéz, nem a biztonságot keresi.
Az istenek alkonya
Dornodon, azonnali, védekezés, IK: 1 VP
A legnagyobb idézési költségű lap
a Semmibe kerül. Egyenlőség
esetén te választasz. "Amikor Dornodon lángba borította
a világot, sem ember sem isten nem
volt biztonságban." - Treem, a bölcs
Búcsú
Leah, általános, IK: 2 VP
Kijátszásakor választhatsz bármennyit
az alábbiak közül: minden lény a gyűjtőbe kerül;
minden nem lény lap a gyűjtőbe kerül; minden
gyűjtőben lévő lap a Semmibe kerül.
Jelenés: célpont lap a gyűjtőbe kerül. "Egy kis virág lehullva mit jelenthet,
Letépték, de nem kellett senkinek"
Szirén csapda (új)
Elenios, tárgy, szirén, IK: 1 VP 1 ZSZ
Áldozd fel: célpont permanenst
ellopod. A permanens az alábbi képességet
kapja: P, kapsz egy passzív jelzőt, aminek a képességei
megegyeznek a másolt lapéval. "Csábít egy arc, mit egyszer kell, hogy láss"
Harci képesség: ellenfele visszakerül kézbe.
S keverj vissza egy minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: feltámad.
Tömegpusztító minotaurusz
4 VP 5/5 tharr szörny/minotaurusz
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja visszakerül kézbe.
K ha ellenfeled ebben a körben legalább 5 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: játékba rakhatod a kezedből.
Hidegfejű minotaurusz
1 VP 1 ZSZ 3/3 tharr szörny/minotaurusz
Minotauruszaid nem veszíthetik el képességeiket.
Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy húzó/kereső forrást és ellenfeled a kör végéig nem húzhat/kereshet lapot saját forrásával.
Reinkarnálódó minotaurusz
1 VP 1/2 tharr szörny/minotaurusz
S vedd vissza egy minotauruszod a kezedbe: egy célpont gyógyul 5-öt.
K ha egy minotauruszod újrahasznosulna: pakli helyett visszakerül kézbe (ez a gyűjtőből is működik).
Malrok kegyence
2 VP 4/3 tharr szörny/minotaurusz
Ha visszakerül kézbe: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot (körönként egyszer jöhet létre ez a hatás)!
K ha egy minotauruszod nem áldozástól kerülne gyűjtőbe: helyette visszakerül a kezedbe.
S dobj egy lapot a Semmibe, vagy áldozz fel egyet: keress elő egy „sav” lapot (kivéve Szubsztitúciót), vagy célpont nemlény lapra tehetsz egy elmúlás jelzőt.
Racém elegy
1 VP chara-din-rhatt bűbáj
K Semmizz 2 különböző színű lapot a gyűjtődből: keress elő a paklidból, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy kétszínű lapot, mely színe megegyezik a 2 semmizett lapéval.
Jelenés: újrahasznosítás: 3.
Pengeháló
0 SZK leah tárgy/krabber „háló”
„kötelék” a kör végén húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy körben min. 2 lapot kijátszott: a következő körben legfeljebb 1 lapot játszhat ki sikeresen.
Ha egy körben ellenfeled max 1 lapot játszott ki sikeresen: a kör végén sebződik 3 ÉP-t.
„Minél jobban mocorogsz, annál inkább belegabalyodsz, minél inkább belegabalyodsz, annál jobban vág.”
Őshangya triumvirátus
3 VP sheran bűbáj/őshangya
Kijátszása köre végén húzz egy lapot és ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
A következő képességei közül 1 körben csak egyet használhatsz:
J: kapsz 1 Őshangya ölészt.
J: kapsz 1 Őshangya harcmestert.
J: kapsz 1 Őshangya csatamágust.
Savas fiola
1 ZSZ chara-din tárgy/sav
Minden sabsebzésed +1-et sebez.
P: célpont nem lény lap kap 1 elmúlás jelzőt, vagy egy célpont sebződik 3-mat.
Megakadályoz egy húzó, kereső, VP vagy SZK adó forrást.
Ha csak ellenfelednek van permanense játékban: kijátszhatod a gyűjtődből is, de ekkor sikeres létrejötte után a Semmibe kerül.
Elmeedzés
1 VP elenios általános „mentális”
Keress elő egy bűbájt, vagy „mentális” lapot, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.
Ha csak ellenfelednek van játékban permanense, akkor kéz helyett a paklidból kell nem vízió, nem feltámadó és nem jelenő lapot dobnod.
Pólusváltás
? VP chara-din azonnali/reakció
Költsége 0 vagy 1 VP.
Ha 0: megakadályoz egy dobató forrást és a kör végén húzz egy lapot!
Ha 1: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást, majd ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
Elimináció
1 VP chara-din általános/vízió „sav”
Célpont max „kötelék” költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Addíció
1 VP chara-din általános „sav”
Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját, ezek közül bármennyi „sav” lapot végy a kezedbe, a többit dobd a Semmibe. Szétoszthatsz célpont nemlény lapok között annyi, elmúlás jelzőt, ahány chara-din lapot így a Semmibe dobtál.
Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül kézbe.
Ha nem semlegesített, akkor a következő képességet kapja: „J: célpont lap visszakerül kézbe, és ha ez egy minotaurusz volt: a kör végén húzz egy lapot!”
Minotaurusz magasugró
1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2.
Ha újrahasznosulna: helyette kézbe kerül vissza.
Áldozd fel: megakadályoz egy azonnalit.
Nehéz döntés
0 VP dornodon azonnali/reakció
Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: a játék hátralevő részében nem játszhatsz ki nem varázslat lapot.
Végső áldozat
20 ZSZ dornodon azonnali „oltalom: 2”
Ha kijátszásához legalább 20 permanenst áldoztál: megnyerted a játékot.
Poloskainvázió
? VP sheran azonnali
Ha csak ellenfelednek van permanense játékban, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy előkereshetsz egy olyan típusú sheran lapot, amilyen típusú lap már van ellenfelednek játékban.
K3, ha az ÉP-d sebződéstől 3 vagy az alá csökkenne, gyógyulsz 3 ÉP-t.
Ha a gyógyulási fázisban az ÉP-d 0 vagy kevesebb, áldozd fel a Titkos gyógyító forrást: 1 ÉP-re gyógyulsz.
2VPSzeszfőző mester
szörny
kalóz
KF/1szk Dornodon 1/2
Rumos kulacsoknál izmot is oszthatsz és lapot is húzol.
K, 2szk: kapsz egy Rumos kulacsot. "A legénység oszlopos tagja."
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj egy kockával, majd előkereshetsz egy max X költségű cápát, vagy ellenfeled sebződik X-et. X annyi, ahányat dobtál.
Moáid és cápáid nem lehetnek célpontjai ellenfeled varázslatainak.
S: megakadályoz egy 1 költségű lapot.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
Homokcápa
2 VP 3/4 chara-din szörny/cápa „szárnyak”
Láthatatlan.
Kijátszása köre végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
Jelenés: egy cápád láthatatlanságot kap a kör végéig.
Mocsárcápa
2 VP 3/3 chara-din/sheran szörny/cápa „szárnyak”
Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba 1-1 dermesztés jelzővel.
A te körödben ellenfeled minden varázslata + 1 ZSZ.
Fatty nekromanta
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S: rakj játékba a gyűjtődből egy tóken lényt, és ha ez egy Chara-din fattya volt: tégy rá 1 izom jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz max 3 tókent a gyűjtődből a kezedbe.
Ha eldobod a kezedből: előkereshetsz egy cápát.
Nem lehet azonnali célpontja.
Ha egy cápád, vagy „hideg” lapod sebzést okoz: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S: célpont lény a kör végéig láthatatlan lesz.
Gyilkos cápa
3 VP 5/3 chara-din szörny/cápa
Cápáid sebzése ellenfeled max ÉP-jét is csökkenti.
Ha egy cápád megsebez egy lény, vagy építményt: az a gyűjtőbe kerül.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.
Klóncápa
X VP ?/? chara-din szörny/cápa
Lemásol egy X költségű, játékban lévő cápát.
Jelenés: a paklidból egy cápát a gyűjtődbe rakhatsz.
Cápolip
2 VP 3/3 chara-din, sheran szörny/cápa, polip
Kijátszásakor előkereshetsz egy cápát, vagy polipot.
K célpont cápa, vagy polip kap 1 izom, vagy élet jelzőt.
Láthatatlan.
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe, majd visszavehetsz egy cápát, vagy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.
Ha egy cápád sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.
„Duplakötelék”: dobd a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy max 1 költségű reakciót.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 10-et.
J: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá.
Pörölycápa
2 VP 3/3 chara-din szörny/cápa „szárnyak”
Semlegesítés: nem fix költségű lap.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.
S, J2: ha egy cápád sebzést okoz: előkereshetsz egy cápát, vagy kapsz 2 VP-t.
Macskacápa
1 VP 3/1 chara-din ször/cápa „szárnyak”
Élet: 1.
Minden cápád idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP).
Áldozd fel: szétoszthatsz max 9 élet jelzőt cápáid között, vagy a kör végén húzz egy lapot.
Ha ebben a körben ellenfeled forrásától került lényed a gyűjtőbe: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy fix költségű angyalt, vagy jó jellemű kalandozót.
Manibus (új)
2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Pedibust.
K áldozd fel egy permanensed: megakadályoz egy forrást, ami egy thargodanodra hatna.
Pedibus
2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Manibust.
K áldozd fel egy thargodanod: megakadályoz egy reakciót.
Nincs ugribugri
1 VP chara-din általános
Ha varázslattal akadályozzák meg: „Kompenzáció: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!”
Sikeres létrejötte után A Semmibe kerül.
A kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.
Áttelelés
0 VP sheran azonnali „ősmágia”
A kör végén húzz egy lapot!
A lapjaidról minden álom-, és dermesztés jelző lekerül.
Két helyről lemaradt a "J". J, ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot! - ez volt az alkotói szándék.
(Különben pl 50 CHD fattyat is lehetne vele húzni )
Xenó succubus (ritka)
Chara-din/Dornodon, szörny, xenó, thargodan, 1/6, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, IK: 2 VP 1 ZSZ
Élet: 1
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J: célpont pakliba keverj 3 azonos tókent.
J: ha mutatsz min. 7 azonos tókent
a játékből, kezedből, paklidból és gyűjtődből
összesen, megnyerted a játékot. "Mhorgásától megőrülnek a halandók."
226 karakter (színesítő szöveg nélkül)
Xenomorf vadász (új) (új)
Chara-din, szörny, xenó, 3/3, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J2: célpont lap a gyűjtőbe kerül, ÉS
célpont pakliba keverj egy tókent.
Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
187 karakter
Xenomorf börtönőr
Chara-din/Tharr, szörny, xenó, troll, 2M/5, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba.
J2: ellenfeled következő lapjának kijátszási feltétele
1 lap kézből Semmibe dobása.
Ha ellenfeled kézből lapot dob, célpont
pakliba keverj 1 Xenó parazitát.
Ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot! "Az ellenállás értelmetlen!"
220 karakter (színesítő szöveg nélkül)
Éjféli ragadozó
Chara-din/Leah, szörny, xenó, vérfarkas 2M/5, 1 SZK, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Feltámad.
K, ha egy játékos aktiválást kívánó
képességet használ, kapsz 1 Xenomorf parazitát.
J: kapsz 1 általad választott tókent a kezedbe,
1-et a gyűjtődbe, 1-et az asztalodra. "Láttam felkelni a Rossz Holdat,
Láttam közelíteni a bajt."
175 karakter (színesítő szöveg nélkül)
Fénygigász
Raia, szörny, óriás, womath, 1 SZK, KF, reakciódrágítás +2, SZÁRNY, 1/10, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Élet: 2
Ha bármilyen módon kikerül a kezedből,
ÉS így nem kerül játékba, max. ÉP-d nő 3-al,
és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Áramlás: 1 VP ÉS húzz egy lapot! - Ni, mekkora tehén, micsoda szték lesz!
- Tugt ork utolsó mondata
Kronomelák
Elenios, szörny, óriás, 1 SZK, KF, OLTALOM: X, SZÁRNY, X/XM, IK: X VP
Késleltett hatás, X: elveszíti
az "O" képességét.
J: nevezz meg egy fázist! Ellenfeled 2-X következő
megnevezett fázisa elmarad. "Úgysem élhetünk örökké,
egy percig lennék oltalom!"
Geiza Gigablokk
Rhatt, szörny, óriás, 1 SZK, KF, 4/4, IK: 2 VP 1 nekron
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
egy lapod kézből Semmibe dobásával.
Blokkolás: 4
J: el kell dobnod egy lapot a Semmibe, EZUTÁN
kapsz 1 Geiza lapot a kezedbe. "Még egyet! Csak még egyet!"
Thamos, az érinthetetlen
Tharr, szörny, óriás, 1 SZK, KF, 4M/5M, SZÁRNY, IK: 2 VP 2 ZSZ 1 nekron
Nem lehet forrás célpontja.
Forrásra immunis.
Kijátszásakor minden ellenfeled
a Semmibe dob minden lapot a kezéből,
gyűjtőjéből, asztaláról és paklijából, melynek
szövegében szerepel az "immun" szó. (akár
ragozva is) "Remegsz, kicsi?"
Anti-mágia: 1 (de gonosz lapot nem lehet neki dobni).
S: kapsz 1 SZK-t, de ha „kötelék” akkor 1 VP-t is, ha „duplakötelék” akkor húzz egy lapot is.
J: ellenfeled paklijából a Semmibe rakhatsz annyi általad választott lapot, ahány orkod, hajód és varkaudarod van a Semmiben.
Krabber zombi
1 VP 2/1 leah szörny/krabber „háló” „élőholt”
„Háló” képessége a gyűjtőből is működik.
Ellenfeled lényei passzívan és 1 dermesztés jelzővel jönnek játékba.
Kijátszásakor célpont nemlény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Krabber tizedes
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”
Nem lehet „semlegesítés”-ként kijátszani lapokat (kivéve krabbereket).
S: dobd a paklid felső 2 lapját gyűjtőbe és ha volt közöttük krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, vagy kapsz 1 Csattogó krabbert.
Krabber tengeri drón
1 ZSZ leah építmény 2 SP „szárnyak” „háló”
S egy célpont sebződik 2-t és ha ettől nem került gyűjtőbe: előkereshetsz egy Krabbert tengeri drónt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtőből a kezedbe (kivéve, ha játékost sebzett).
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
A jövő felélése
4 nekron chara-din azonnali
Csak olyan pakliba rakhatod, amiben legfeljebb 60 lap van.
Célpont lap a Semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot, ami ezután a Semmibe kerül, vagy a kör végén húzz 2 lapot!
Áramlás: a kör végén húzz 1 lapot!
Kapzsi manó (új) (új)
Fairlight, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP 1 ZSZ
X max. 5.
Kijátszhatod közvetlenül ellenfeled húzás fázisa után is.
Idézési költségét - akár részben is - fizetheted ellenfeled
VP-jéből is.
Áramlás: húzz egy lapot! "Én mindent elérek, rám vannak írva a törvények".
Káoszmanó
Chara-din, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP
X max. 5.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap
Semmibe dobásával ellenfeled kezéből. "esküdjetek meg hogy ezután csak a tiszta gatyamadzag
varázshatalmában hisztek
szólaltam meg egész váratlanul" - Kassák Lajos
Halálmanó
Leah, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X-1 VP 1 ZSZ
X max. 5.
Feltámad.
Áldozd fel: egy gyűjtőből
kör végéig költség nélkül kijátszhatsz
egy max. X költségű lapot. "Bár nincs eszük, s feküsznek mereven,
Lényegük általüt a százszorszépeken"
Dylan Thomas
Piromanó
Dornodon, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, TŰZ, X/X, IK: X VP
X max. 5.
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 4 ÉP
feláldozásával.
Kijátszási feltétele, hogy minden játékos
feláldozzon X ÉP-t.
J: egy célpont sebződik X-et. "Ne csak szikra légy, a világot
perzselő láng!"
Manóriás (új)
Tharr, szörny, manó, óriás, 1 SZK, KF, SZÁRNY, OLTALOM: X; X(M)/X(M), IK: X VP
X max. 6
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap
kézből Semmibe dobásával.
Ellenfelednek nincs gyógyulás
ill. kör vége fázisa. "Ha el akarod képzelni a jövőt, képzeld
el a csizmám, ahogy az arcodon tapos."
Rövid Réka
Elenios, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP
X max. 5
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy
lapod Semmibe dobásával.
Csábítás: X
Bármilyen permanenst csábíthat. "de hosszan bírja"
Cathy Blokker
Elenios, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP 1 nekron
X max. 5
Blokkolás: X
Élet: X-1
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
1 lapod Semmibe dobásával.
Ha sebzést okoz, ellenfeled max. VP-je
csökken X-el. "Szia, Cathy vagyok! Van még egy max. VP-d?"
K keverj vissza egy minotaurusz lényt a gyűjtődből a pakliba: a kör végéig a Labirintusjáró megkapja a visszakevert lény minden aktiválás kívánó képességét és hátrányát (a kijátszáskoriakat kivéve).
E: célpont pakli felső 2 lapja a gyűjtőbe kerül.
Minotaurusz hoplita
0 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Újrahasznosítás: 1.
„Harci képesség”: ellenfele és a Minotaurusz hoplita is visszakerül kézbe.
Tano-shin gépész
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
K semmizz X (max 5) moát a gyűjtődből: ellenfeled és egy célpont lénye sebződnek X ÉP-t.
Áldozd fel: ellenfeled a következő körében 1-el kevesebb VP-t kap.
Moa mágiakutató
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
S dobj egy lapot a Semmibe: nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ha tudsz, játssz ki egy nem reakció varázslatot a saját erőforrásaidból. Ha moát dobtál és nem tudsz lapot kijátszani: húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap: te is kapsz ugyanannyi VP-t.
Tömegpusztító krabber
4 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló” „oltalom: 0”
Kijátszásakor gyűjtőbe kerül ellenfeled minden olyan lapja, ami ebben a körben került játékba.
K ha van „háló” lap játékban és ellenfeled ebben a körben legalább 3 lapot sikeresen kijátszott: játékba rakhatod a kezedből, vagy 4 VP árán a gyűjtődből.
S: megakadályoz egy forrást, ami hatna egy krabberedre.
Nem lehet jó jellemű azonnali és általános varázslatokat kijátszani.
Gonosz jellemű lények nem támadhtanak és senki sem sebződhet gonosz forrásoktól.
Semleges jellemű nemlény permanensek képességei nem működnek.
Jorisz, a jellemtelen
2 VP 3/3 színtelen kalandozó/ember KF
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány gonosz lénye van ellenfelednek.
S: megakadályoz egy jó varázslatot.
E: célpont semleges nemlény lap a gyűjtőbe kerül.
Őshangya sorozás
1 VP sheran azonnali
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Előkereshetsz bármennyi őshangyát a paklidból melyek idézési költségének összege max X. X annyi, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Őshangya mesterlövész
2 VP 3/2 sheran szörny/őshangya
K, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.
Kötelék E: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
Marabunta
4-X VP sheran azonnali „ősmágia”
X annyi, ahány quwargja van elenfelednek játékban, de max 3.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob 2 lapot.
E jelenés: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
X VP elenios általános „mentális”
A hatása minden szempontból egy ellenfeled által ebben a körben, vagy az előzőben kijátszott fix X költségű nem reakció azonnali, vagy általános varázslat hatása lesz.
Phua kúp (új)
1 ZSZ 1 nekron 5 SP tharr/dornodon építmény
Minden lényed idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy moát a gyűjtőből a kezedbe.
S áldozd fel egy lapod: célpont játékos a következő előkészítő fázisában +1 vagy -1 VP-t kap.
Estelle csettintése
2 VP fairlight azonnali „védekezés”
Megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor kapsz játékba, vagy a kezedbe egy Sörényes ubukot.
Éji vad
2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Ha van játékban olyan lény, aminek az ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél: ingyen kijátszhatod.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
„Vérszagra gyűl az éji vad.”
Fordított nap
szabálylap
Ha egy játékos a saját forrásával lapot húzna: helyette kap 1 VP-t.
Ha egy játékos a saját forrásával VP-t kapna: helyette húz 1 lapot.