| | Papíron jól hangzik amit mondasz, csak nem úgy van. 
 Először is, vajon kik aktívak?
 Másodszor ha megnézzük a győzelmi %-okat, az első helyeken mind barbárok állnak.
 Harmadszor valószínűleg Sybill PvP-re optimalizálta a karakterét valahol.
 Negyedszer Sybill illegális karakter, túl sok a statja és a képzettsége. Naná hogy veszítesz ellene. Igazságtalan előnnyel rendelkezik.
 Ötödször pedig kizárólag magas szintű PvP-ről beszélsz. Ott valóban faktor az ügyesség, lévén az ép/sebzés arány elég közel esik egymáshoz, így a kezdeményezés elnyerése meglehetősen fontos (az ügyességből adódó védettségi szint viszont továbbra is elhanyagolható). No de addig el is kell ám jutni. És még akkor is jobban szeretnék látni egy szimulációt.
 | 
 | Ez mind szép és jó így papíron, a gyakorlatban mégsem működik  
 Közel nem kapok ki annyiszor nagy erővel rendelkező játékostól mint magas ügyességgel rendelkező ellen.
 
 (előbb amúgy mást írtam, nem Hegab, hanem Sybille az akitől mindig kikapok.)
 | 
 | Az ügyesség csak annyit csinál hogy növeli a védelmed, azaz csökkenti az esélyét annak hogy a másik eltaláljon. 
 Tehát egy csata úgy néz ki:
 - eltalálom vagy nem*15
 - ha eltaláltam sebzem: fegyver sebzése + erő.
 
 Lévén találati esélyt csak tárgyakból lehet kapni, nem fajfüggő, ugyan kisebb eséllyel találják el a tündét, de még mindig ott a probléma hogy a tündér nem tudja 0-ra sebezni a barbárt.
 A barbár viszont simán nullára sebez akár egy törpét is.
 
 A védettségi értékben amúgy nincs lényegi eltérés, a random sokkal meghatározóbb, hacsak nem full-ügyesség tündért csinálsz, de akkor annak nem lesz sebzése semennyi, szóval vagy duplaannyi időbe telik feltornázni a szintjét, lévén a győzelmi aránya béka feneke alatt lesz. És a sebzése marad alacsony cserébe.
 Lényeg, amúgyis a legtöbb VÉ-t tárgyakból kapják a karakterek, az meg ugye megint mindenkinek ugyanannyi lesz.
 
 A barbár viszont képes élni azzal az eséllyel amit kap, mert van sebzése.
 Tehát a barbár a legjobb.
 | 
 | Az egyetlen igazi ellenfelem az aránéban hegab a tündér, mert nagyobb az ügyessége. Hiába van hogy 10ből 2x elver egy barbár mert nagy az ereje és véletlen eltalál. Viszont Hegab mindig elver, mert nagyobb az ügyessége. 
 Ügyesség > Erő
 | 
 | Arénában nincs gyógyulás, és fel kell tenned a kérdést: gyógyulni akarsz miután legyőzted a szörnyet, vagy otthonmaradni biztonságban? 
 Egyébként magasabb szinten ott lesz a Sebezhetetlenség, szóval amiatt hogy a szörnyek ütnek már nem is kell aggódni ha totális támadásra mentél.
 | 
 | Az erő ver mindent. A találati esély mindenképpen kétséges, így az a kevés alkalom számít amikor eltalálod. És akkor jön a képbe a sebzés, amit az erő növel.
 | 
 | "az egészség a szintlépéskor kapott ép-t növeli, ill. a csatában kapott sebzést csökkenti" 
 Nem úgy van az ;)
 
 Amúgy ügyesség > egészség > erő a sorrend szerintem, az erőt a másik kettő konkrétan countereli, mert vagy nem fog eltalálni az illető, vagy csökkenti a plussz sebzést.
 
 Amőgy meg tündér a legjob nincs kétség felőle ;)
 | 
 | Nekem a törpe a kedvenc karakterem, második a tündér, a barbárt meg nem kedvelem. Asszem a törp a legjobb, mert még egész elfogadható az ügyessége hogy ne legyen ratyi a védelme,  ami miatt az erejére tettek volna. A tündérből pedig jó kis defenzív összeállítású karit lehet csinálni. A totál támadásnak meg szerintem nincs értelme, ha minden második cselekvés a gyógyulás... főleg magasabb szinteken lesz zavaró. De annyi tényleg igaz, hogy az egészség tulajdonság még egész elhanyagolható.  | 
 | Milyen cuccok vannak 90-es szinten? | 
 | Én teljesen tündér párti vagyok. Véleményem szerint a nyerő a csak ügyességre fejlesztett tündér.
 Fegyverekből a támadó százalékot és védekezést erősítőket használom mindig.
 Az egészségnek ugye csak szintlépéskor van jelentősége, szóval az hanyagolható tulajdonság a felszerelésre nézve. Az erőnek én még ennyi értelmét sem látom, sajnálom azt az 1-2 tulajdonság pontot amit a játék elején arra pazaroltam
  Egyik  tündérem 90es, a másik 5ös, ő nem fog szintet lépni, vele csak arénázok, és elég előkelő helyen
 szerepel a szintjéhez képest az aréna győzelmek területén
  | 
 | Nem vagyok túl nagy szintű(22) de szerintem  a törpe a legjobb főleg ha a tul. pontokat csak az erőre ügyességre nyomkodod mert szintlépésnél úgyis kapsz egészséget.Igazából mondjuk szerintem a barbár a legrosszabb mert alacsony egészséggel kezd és az ügyessége is gagyi.A tündér tényleg jó lehet én kb 4-5 hónapja sajnos abbahagytam egy 19.szintü tündért pedig az már jó kis kari volt. Köszönöm figyelmedet ha végigolvastad ezt a kis monológot!
 U.I.:Ha valaki nem igy gondolja nyugodtan írjon rá választ!
 | 
 | én most barbárral megyek ha majd unalmas lesz az a karim szerintem törpe lesz mert az a másik jó faj. 
 A tündér nekem nem jön be.
  Ez az én véleményem.
  | 
 | Attól függ mennyi XP-t kapsz te gyík. | 
 | Szerintem akkor valamit máshogy csinálsz a törpénél. Én egyszerre indítottam mind a 3-ból egyet,de a tündért meg a barbár letettem 5-ös szint körül,mert nem volt időm mindegyikre.Mostmár csak a Statisztikákban tudom magam hasonlítani(egykorú toplisták).Azok közül akik maximum 1 hét eltéréssel indultak hozzám képest,2. agyok
  ,és szerintem ez nagyon jó.Ráadásul még azt is megfigyeltem,hogy kb. egyforma időközönként lépek szintet,mint a tündérek az egyhét eltérésesek közül.Ha a szintenkénti plusz tul. pontot nézzük,akkor a törpe és a tündér elvileg egyforma,a barbárban nem vagyok biztos,mert a tippekben azt írják,hogy az erő 3 pontonként ad 1 sebpontot(a többi 4).Ez most előny vagy hátrány?Végkövetkeztetésként annyit mondanék,hogy eddigi tapasztalataim alapján a törpe és a tündér úgyanúgy képes fejlődni,persze döntő tényező,hogy ki milyen szakértelmet fejleszt az akadémián.Szerintem ez az egyik legfontosabb stratégiai része a játéknak(persze a tárgyak  felmérése és összehasonlítása után). a tul. pontoknál?
 | 
 | csőwwé szerintem a tündér a legkomolyabb gyorsan tudsz vele fejlődni nekem van 2 tündérem az 1 ik 16 a másik 10 es szintű 1 barbárom 5 ös szintű és van 1 törpém 10 es szintű és a tündért meg a törpöt 1 napon csináltam és sokkal gyorsabban fejlődik a tündér és mind a 2 őt egyformán használom    | 
 | Jó hát 1 hét után nem fog látszódni semmi, majd később rájössz ha jól pakolod a cuccot a tündérre hogy az a legjobb | 
 | Sziasztok! 
 Múlt hét körül kedztem mindegyikből
 indítottam egyet és azt vettem
 észre mindeggyikkel lehet jól játszani,
 mert az eltérések nem hatalmasak.
 | 
 |       
 Bírom, hogy ilyen 5.-10. szintű emberkék osztják itt az "észt".
 | 
 | Most már 4, illetve 5 szint előnye van a tündéremnek a másik két fajú karakteremmel szemben, úgy, hogy egyszerre indítottam őket. | 
 | Én nekem van mind a három fajból és szerintem mindegyik nagyon jó. | 
 | Én Törpe vagyok,de már régen nem rakok az egészségre egy pontot sem,mert szintlépésnél eleve rak rá magától egy pontot!! Én azt javaslom,aki a törpével kezdi el a játékot az csak az ügyességre rakjon,meg egy keveset az erőre,de ez nem muszály!
 Az én törpöm 58-as színtű és 186 az ügyessége
  . Meg kb 2900 az élete   ja sztem a törpök a legjobbak,mert tündém amit uakkor kezdtem el még csak 55-ös színtűűűű!!!!!
 
 További Jó Szórakozást!!!
      | 
 | neked mijen   fegyvered van?  | 
 | Először nekem is a törpöm haladt a legjobban, de most már magasan a tünde vezet, mert magas ügyije van, és sokkal jobban szórja a krittyó ütéseket, mint a másik 2. | 
 | Én a tündéremmel egy pontot se (!) raktam az egészségre. 20. szint felett még 1 barbár sem (!) tudta legyőzni az arénában. | 
 | Kedves raimhol! 
 Én törpe vagyok,de eddig ég barbár nem győzőtt le,esetleg döntetlen lett.
 
 Kritikus ütés:Telitalálat! 798 pontnyit sebződött!
 
 Ja 54-es színtű vok!!
      | 
 | Nincs ilyen, hogy legjobb. Csak tudni kell használni. | 
 | Én barbár vagyok, de csak ügyességre gyúrok, mindig azt növelem stb... És így minden barbárt és törpét kinyírok! | 
 | Ez már durva!Kritikus ütés: Telitaláltat! 132 pontnyit sebződöt                                  | 
 | már 126!!!!!!!Kritikus ütés: Csapásod betalált, 126 sebzés!              | 
 | Az én törpöm 15 és 122 csapott kritikán!      dását nem tudod hárítani. 1 ép-t vesztesz. Kritikus ütés: Telitaláltat! 122 pont
 | 
 
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
 |